Wednesday, December 22, 2010

rindu kengkawan BPH!!!

sudah sebulan lebih rasanya aku tak menjejakkan kaki ke pulau pinang...uitmpp,i miss my campus..i miss kengkawan BPH!!BPH tu adalah singkatan nma group kami...sebenarnya BPH ni brmksud tak baek sikit...member2 laki aku selalu ja duk sebut perkataan ni..tapi,nk bg sedap sikit,aku pon tukar la singkatan BPH ni kepada Belia Pintar dan Hebat..hampa semua nk taw ka maksud sebenar BPH??hahahaha....kalaw hampa ni org utara,mesti boleh teka...aku bg klu,,kalaw nk mencarut,memang keluar ayat ni la..especially lelaki..walaupon,geng aku yg lelaki ni selalu sebut,depa bukan org utara sebenarnya..hahahah..ni suma pengaruh kawan-kawan dari utara,,tp,bukan aku yg ajar ok..hehe..



ni la kengkawan BPH aku...kami memang selalu lepak2...stadi sama2...walaupon kami ni kuat maen,kuat ponteng kelas,,tp,result tak la kurang hebat dari org laen..puji sikit..hehe..dalam group kami,yg paling hebat skali si haiqal...dah 2 sem berturut2 DEKAN...huh!!!memang dengki la aku kat dia...tapi,ok la..aku dapat jugak merasa dekan walaupon sekali..tempat kami selalu stadi barang,Mcd bandar perda...best siot la stadi kat situ..memang ramai student yg ada kat situ,,kalaw nk diikotkan,aku rsa hmpir suku kentungan mcd kat situ adalah sebab student2 yg selalu bertandang kat situ..


ni la Mcd Bandar Perda,,port BPH selalu lepak2...


BPH...bersama mencapai kejayaan!!!

akhir kata,aku sangat berharap kami suma akan grad dgn pointer yang cemerlang...majulah BPH demi bangsa dan negara!!!hehe

3 comments:

YZ said...

saya pernah pergi mcd tu. hehehe

nO_fEeLinG said...

weh,x yah la tulis name aku bagai,famous la aku nnt,haha,4low blog aku blik

farhana said...

yana : hahahaha..tu port baek pnya..
carl : tuh haiqal laen la...hahahaha