Thursday, December 23, 2010

meronda2 dengan DD DROGBA...

hari ni,hari meronda2 dengan DD DROGBA(adik aku)...jalan2 kat pacific cari beg sekolah baru...

akhirnya dapat jugak lah aku beli beg BODY GLOVE yang aku berkenan tuh...warna pink lg...hehe..sejak bilalah pulak aku suka warna pink kan??huhu...DD pon beli beg yg sama gak..tapi warna coklat...sibuk ja tiru aku..huh!!!tp ok gak la...at least kami membuktikan pepatah melayu yg mengatakan air dicincang takkan putus..hehe



my new bag :)


DD DROGBA PUNYA!!!

model : DD DROGBA
captured by : FARHANA AZIZAN



Lepas beli beg,kami pergi ke hypermarket pulak..umi nak beli barang2 dapur...penat la bejalan hari ni..balik2 sakit pnggang lah!!!huhu...
memang tidoq nyenyak la malam ni....


barang2 yang dibeli... :)


berehat sebentar bersama KON SUNDAE....


0 comments: