Thursday, December 23, 2010

lagi-lagi aku dan MR. A

Hawa diciptakan dari rusuk Adam,,
bukan dari kepalanya untuk dijunjung,,
bukan juga dari kaki utk dijadikan pengalas,,
tetapi dari sisinya untuk dijadikan teman hidup,,
dekat dengan lengannya untuk dilindungi,,
dekat dengan hatinya untuk dicintai dan dikasihi...

benar kata orang,tak kenal maka tak cinta...itulah kisah yang terjadi antara aku dan MR. A..jangan disangka rambut keriting berjiwa hardcore..dalam hati ada taman oh...hahahhaha...

now,i know you well enough kan MR. A??i love u more day by day...

now,i'm really happy with you MR. A...setiap hari,ketawa saja mengiringi hubungan kita..tapi,kadang-kadang saya agak risau apabila kita terlalu bahagia...saya dapat rasa yang tak lama lagi segala kegembiraan dan gelak ketawa kita ni akan diragut oleh pelbagai masalah yang akan datang antara saya dan awak..

"selagi kita berdua saling memegang tangan satu sama lain,semua masalah yang datang tu just 'small the pieces' ", saya selalu cakap macam ni dekat awak kan??awak mesti janji takkan lepaskan tangan saya tak kira apa juga yang terjadi antara kita ok??


we're given :

two hand to hold,,,

two legs to walk,,

two eyes to see,,,

two ears to hear,,,

but only one heart to love,,

as long as :

we hold each other,,

we walk together,,

we see n hear each other,,

i'm sure that happiness may come along us,,

i love my MR. A,,,, :)





0 comments: